Bahardf Bende doktorumdan onay kağıdı imzalatip 20 haftalikken lokal anestezi alarak dis çekimi yaptm çok şükür hiç bi sorun yasamadm şuan 35+2 kızımla
Kbrtrn Bahardf Ay bende bugun imza aldım yarında diş hekimi de randevum var bende cektiricem daha 3bucuk ay var cunku dayanmak cok zor
Kbrtrn Goks3n Evet canım yaptırayım en iyisi. Benımde doktorum ızın verdı diş hekımı de doktorun ızın verırse cekerım dedi. Ama işte herkes bıse olur falan dıyınce bende kararsız kaldım ister istemez