Merhaba kızlar.. 24+3 haftalık hamıleyım ve yırmılık dısımı cekılmesı gerektıgını soyledı doktorum. Kendı Doktorumda 26. Haftaya kadar izim verdı sonrasında bı mudahale yapılmıyormuş.. Aslında ılk baslarda doktor ızın verdı Gine gore cektırırım kafasındayım ama son zamanlarda herkes bebege bıse olur dıyıp duruyo bana bı korku geldı bıse olur mu diye.. Diş çektiren, bilgisi olan yada diş hekimi olan arkadaşlarım fikir verebilir mi😩