Iremgokce Bhr_3838 çok feci birşey bu ya yaşayan bilir sadece 😔herkes 3ayda geçer diyo ama benimkide geçmicek galiba
Benimminikim Iremgokce benim 15 hafta oldu hala kusuyorum ve artık boğazlarım midem hep açıyor 6 haftalıkken başlamıştı ve çare olarak acilde serum almak zorunda kalıyordum 😪😫
Bhr_3838 Iremgokce canım valla kustuktan sonra zaten serum olsa ne olmasa ne allah yardım etsin geçmeyince geçmiyor benim 6 ay sürdü sabah gece son iki ayım kaldı sadece bulantı olarak var anneye çekiyor genelde
NihanMine Iremgokce tabi bünyeye göre değişiyor ben yan etki yapınca bıraktım kusmaya alışıyorum 3 ay oldum ama hala geçmedi ve çok açık tansiyon düşüklüğü yaşıyorum bir de ama olsun bebiş için katlanıcaz artık 🥰
Nese_anne Iremgokce benimde 16. Haftam bitiyo inş koku hassasıyetı azaldı ama kusmam var malesef ilaç içmediğimde çok kötü oluyorum o sebeple prilamı içince tamamen kesmio ama gunde 6-7 kez kusma olurken 2 ye düşüyor o bıle mutlue edıyor ınsanı