Kızlar dördüncü haftamda beri miğdem bulanıyor yarın 11 haftalık oluyorum he geçti he geçicek derken bu günlerde şiddeti arttı ilaç içmeme rağmen iki paket prilam bitirdim ilk başta hafifletti ama sonrasında yok kusmam yoktu birde kusma başladı ne yapıcağımı şaşırdım ağlamaktan mahvoldum doğal yöntemlerin nerdeyse hepsini denedim onun dışında doktor tavsiyesi yapılacak birşey yada ilaç tavsiyesi olan varmı dayanıcak gücüm kalmadı günümün özeti uyumak ağlamak ve kusmak