Nur___ butterfly4 valla yapılıyor ama bizim burda o gün ki yoğunluk etkiliyormuş bu anestezi şeklini, doktorun dediği (bana da saçma geldi.)
butterfly4 @Nur___ saçmalığa bakar mısınız 🙁 her hasta özeldir yoğunluktan dolayı araya kaynayanların suçu ne acaba 🤔
Sena1302 parasetamoll Merhaba bende Diyarbakır da Memorial a gidiyorum hangi doktora gidiyorsunuz acaba ?
parasetamoll Sena1302 ezgi rozaya gidiyordum doğum zamanı hastaneden ayrılınca Neval hanımla devam ettim, tavsiye ederim. 🥰