Benim ilk doğumum kızım 40+6 ya kadar doğmadığı için suni sancıyla doğumum başlatıldı ve açılma geç olduğu ve şiddetli ağrım olduğundan epidural teklif etti dr um kabul ettim. Süreç iyi geçti sadece son dozu vermediler ıkınmayı iyi hissetmem için. Son 20 dk yı bayağı bayağı hissettim ama epidural gerçekten rahatlık. Ayrıca takılması uzun falan değil 10 dk lık bir işlem