ekara ZehraAlbayrak rus kadınlar hamileyken sürekli içiyor veya hayat kadınlarının çocukları falan sapasağlam doğuyor. 3 ay geçtiyse birşey olacağını sanmıyorum içini rahat tutsun. Bol su içip vücudunu arındırsın şuanda olan olmuş zaten.
ZehraAlbayrak ekara 16. Haftasinda. Bu arada kendi doktoruma sordum su an yapilicak bisiy yok yuruyus ve bol su dedi alkol vucutta fazla seker yapiyomus sekerli ve mayali yemesin bu aralar dedi detayli ultrasonda bi sorun olursa kalpte fln gorunur dedi. Herkese tesekkurler
GuelGltkn ZehraAlbayrak icerken hic mi tadindan anlamamia icki oldugunu 🙄 gebeyiz alkol yasak yani böyle durumlarda cok tedbirli olmak lazim. doktorunu arasin sorsun bunda utanacak bisey yok cocugunu düsünsün insallah bisey olmaz
ZehraAlbayrak GuelGltkn yok anlayamamis. yukarida diger yorumlarda tek tek yazdim ve yoruldum tekrar yazmaktan ilginiz icin tesekkur ederim. 😊 sorun cozuldu. Kimsenin yanit vermesine gerek yok artik hakkinizi helal edin mesgul etmiyim forumu bu konuyla artik
GuelGltkn ZehraAlbayrak ders olmustur en azindan hanimefendiye 😄 bidaha ne olduunu sormadan bisey icmez ben yurt disinda büyüdüm icin alisigim disarda bisey yesem icsem sorarim alkol veya helal olmayan bisey var mi diye 😅
Nursemomm ZehraAlbayrak gebelikte tüketilen alkol bebekte ağır sendromlara yol açar şöyleki arkadaşınızın aldığı alkol direk bebeğin sinir ve beyin dokusuna uyarıcı etkiler verir ama sürekli kullanım sıkıntı bence yanlışlıkla içtiyse inşallah bişey olmaz dikkat etmeli bence
ZehraAlbayrak Herkese tesekkurler yorumlarda tek tek yazdim belirttim nedenleri nicinleri. kendi doktorumla konustum sorun cozuldu daha fazla mesgul etmek istemiyorum forumu cevap yazmaniza gerek kalmamistir ilgileriniz icin tesekkur ederim. 🙏🏻