korkmazst evet Nilüfer hanım çok iyi 4 sene önce doğumumu onda yaptım yok böyle bi kadın herşeyimle yakınen ilgileniyor o zamanlar Kartal umut hastanesindeydi.bu 2. Hamileliğim Pendik medicalparka geçmiş sırf onun için gidiyorum muane 180 tl normal Doğum 3500 tl zorunlu sezeryan 5000 tl.gerçekten çok pahalı doktorda testlerini devlette yaptır burda o kadar para verme dedi muaneyi artık devlette yaptırıyorum her bilgiyi Nilüfer hanımlada paylaşıyorum aksi bi durum olduğunda Doktorum gel diyor öyle gidiyorum.mesela dün 2 li tarama testim vardı hastane 500 tl fiyat verdi ben devlette yaptırdım 1 hafta sonra sonucumla hem devletteki doktora göstereceğim hemde ne olur ne olmaz diye Nilüfer hanıma göndereceğim