Aynur1990 Gmzasff benimde hafif şişlik ve kızarıklık var ilk kızımda hatırlıyorum tülbent bağlamıştım koluma askıda tutar gibi öyle gezmiştim😂
ikicocuklubiranne Aynur1990 aşıdan sonra iki gün çok çok hafif sızı hissettim o da anca koluma dokununca
SemaG Aynur1990 ilk aşıda bir iki gün ağrı oldu ama öyle şiddetli değil kolumu kaldırırken indirirken falan o yüzden daha az kullandığım için sol koluma yaptırdım. Bugün 2. Dozu yaptırdım hafiften ağrı başladı bakalım