Merhabalar kızlar bende 7+3 günlük hamileyim adet olacağım gün idrar testi yaptım orada çıktı sonra hemen acile koştum değerim 574 cıktı. 2 gün sonra tekrar kan resti yapıldı 2790 çıktı. 5 bucuk haftalıkken kesmeyi gördük. Pazartesi günüde kalp atışları için gideceğiz 🙈Rabbim bebek müjdesi bekleyenlere hayırlı haberler nasip etsin hamiş olanlarında sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊