lilamom Tugcehar87 hadi ya, saglikli olsunlar onemli degil tabide insan normal isteyince uzuluyor biraz
Betuel11 Mavis222 Benimde dün 4 lü tarama testim vardı 23 haftalık olduk baş aşşağı pozisyondaydı erken değilmi dönmeleri için bundan önceki kontrolde 21 haftalıkken doktoruma sorduğumda sürekli döner bebekler demişdi kalıyormu acaba öyle bu sefer sormadım
lilamom Hilalim19 benim bildigim donunce tekmeleri kaburda gogus altina yiyorsun asagda hafif hareket oluyor kasiklarda vajinaya vuransa ayaklar asagida demek doktorda oyle dedi
Hilalim19 lilamom Anladim tesekkur ederim bende gobeyimde vuruyo bide sag ve sol tarafinda kasikda vajinada olmuyo
Cbellle lilamom daha erken sanki aenın benım 34te dondu biraz sancılı oldu kıZımın dönüşü muhteşem oldu😊
lilamom Cbellle yok 30 a kadar donmeleri lazimmis 35 e kdr vakit varmis ama 30 dan sonra donmesi zorlasirmis bizde cok agri olurmus :) vurdura vurdura doner yeri daraliyo dedi
Guli Hilalim19 ben tekmelerini biraz daha yukarda hissediyorum ama hareketlerini aşağı kısımda hissediyorum bazen karnım sertleşiyo sanki içimde dönüyo gibi oluyo ama yinede bilmesem bende ultrasona girmeden anlamam başının döndüğünü
Hilalim19 Guli Bende de hareket edince karnim sertlesio bi haftam var kontorlume insAllah doner bebeklerimiz sezeryandan korkarim fazlasiyla 😑
lilamom Betuel11 sanirim 25 26 ya kadar surekli donuyorlar yer genis olunca 😂 26 dan sonra pozisyon almaya basliyorlar doktorum oyle demisti yani
Mavis222 Betuel11 doğana kadar kadar kaç kere döner dedi doktorum ama benim hala baş aşağı pozisyonda böylesi daha iyi zaten normal doğum istiyorum
Betuel11 lilamom normal doğum istiyorumda bu haftalarda dönmüş olması erken doğummu olur korkusu yarattı bende aman amann dönsün dursun erken gelmesin de 😅
Betuel11 Mavis222 Bende normal doğum istiyorumda bu haftalar erken geldi bana erken doğum riski çıkar diye endişelendim