Kizlar 29+2 yim doktorum 25. Haftada donerse iyi olur demeye basladi bastan beri makat gelisi ayaklar asagida duruyor bugun tekrar kontrolum vardi gene ayaklar asagida duruyor, zaten asagiyi tekmeleyip agrisindan anliyorum surekli. Doktorum 30 a kadar bebeklerin dogum pozisyonu almasi ideal olandir bizim icin 30 dan sonra donmesi zorlasir cunku yeri gittikce daraliyor suyu daha az oluyor dedi, ama 35 e kadar donedebilir hareketlerinden anlarsin dedi. Sizin bebekler dogum pozisyonunu almis mi acaba? Birde donmesi icin yapilabailecek birsey var miki?