Bahar2 Cansumeryem bebeğin eşi aşağıda olduğunda ilk başlarda kanama görülebiliyor benimde öyleydi Doğum haftası arttıkça eş de yukarı çıkıyor ayrıntılı ultrasona gittiğinde eşinin yukarı çıktığını göreceksin hiç merak etme arkadaşım benim yukarı çıkmıştı