Cansumeryem bende de oldu canım sonrasında çıktı. Progestan hap verdi birde iğnesini sürekli yattım. Ayaklarımın altına yastık koydum tuvalet harici kalkmadım ilişki yasak. Boşver yat rahat rahat düzelir inşallah. 26.haftaya kadar çıkıyormuş. 26.haftadan önce teşhis konulması yanlışmış perinatolojiye bile gittim. Çok nadirmiş çıkmaması oda sezeryan sebebi başka Bi sorunu yok. Kanamam falan yoksa hiç dert etme. İnternetten de okuma. Burdaki örnekler yetsin sana ben zehir etmişim ilk zamanlarımı çok pişmanım