Ozge03 36 haftaligim bebegim 2400 mus. En son 34 de geldim hala ayni kilosu. Kilo almasi icin neler yapabilirim 😔
Mervemim Ozge03 canım üzülme ya yeterki saglıgı olsun hep bunu diyorum yeğenim 2.800 dogdu kocamn oldu 9 ayda taşınmıyor bile
hfza babymomm babymomm 🤗🤗 cigdem hanimmi yapti cati muaynenuzi bende bu aksam nobetci bu aksam gidebilirim 36+5 oldum acaba bugun yaparmi🙄 aciyomu eli hafifmi
Ayserhnckn Benimminikim daha gr söylemek için çok erken annesi bizim 16. Haftada diye hatırlıyorum 90 gr demişti 😁 şimdi 32 olduk çok şükür normal seyrinde gidiyor
Benimminikim Ayserhnckn çok heyecanlanıyorum biraz da aceleciyim sanırım 16 haftalıkken tekrar gidicem inşallah gram söyler ikiz olunca ne zaman kilo alır deyip duruyorum 😁🌹
Cgdmk123 Ayserhnckn merhaba bizimde 16+6 da 200 gram dedi doktor boyuda 17 cm sizin şuan kaç kilo oldu acaba ☺️
Ayserhnckn Benimminikim oy maşallah ikiz bende 😍 Allah sağlıkla büyütsün inşallah.. söyler belki doktor ne kadar olduklarını 🤗
hfza babymomm cok tesekkur ederim canim bilgilendirdigin icin☺️ Senin adina sevindim normal ya da sezeryan hic farketmiyo bebegine saglikli bir sekilde kavusmani diliyorum dogum hikayeni simdiden merakla bekliyorim🌸
babymomm hfza AMİN 🙏🏼 Hepimiz inşALLAH sağ sağlim kavusuruz bebeklerimize 🙏🏼 Umarım güzel bir doğum hikayesi yazarım bende