Evde 2 tekir kedim var aşıları tam evde doğdular dışarıyı bilmezler çiğ et verirseniz dışarı çıkıp eve girerse aşıları tam olmazsa risk ama tokzplaZma denilen virüs kediden çok ,az pişmiş et ve sebzeden geçiyor , asla vermeyi düşünmedim onların suçu yok alırken sahiplenirken biraz düşünmek gerekiyor ileriyi, emin olun yediğiniz sebze meyveyi sirkeli suda bekletmeden yemeniz çok daha riskli ..