Mercimek07 Yigithamzaninannesi ben doğum yaptım canım bebişim 5 aylık 😂😂 arada bakıyorım buraya yine ondan💆🏻♀️ Yakalandımmm😂
[silindi] Yigithamzaninannesi evet ben dört gün hastane de gözlem altında kaldım bu sebepten ciğer geliştirici iğne vuruldu iki doz. Bebeğimin kalp atışları düzelmek bilmiyordu hareketleri azalmıştı. Ama suyum iyiydi azalma olsaydı doktor hemen doguma alacaktı.
Duruefe Mercimek07 benimde şuan 35 inci haftam hastanede yatıyorum regl agrısı gibi agrım var nst ye baglıyolar ama bişey de demiyorlar ben nasıl anlayabilirim
Mercimek07 Duruefe nst kağıdında üsttekiler bebeğin kalp atışları aşağıdaki çizelge senin sancılarını gösterir . Orda değerler var yukarıya doğrı yükselmiş çizelgeler varmı
[silindi] Yigithamzaninannesi 36 haftalıktım eger bebegin hareketlerinde azalma varsa beklemeden git ben cünkü iki gün hareket etmediğini hissettim korkup gittim ki böyle bişey geldi basımıza
Yigithamzaninannesi [silindi] yarın kontrole gidicem canım hareketleri çok şükür iyi şimdilik inşallah sıkıntı çıkmaz ya 37 olduk büyüdük biraz daha
Mercimek07 Duruefe ozaman yoktur canım ☺️ Yani 20 dakika çekildiyse oan olmamıştır belkide sık olmaya başlayınca orda bikaçtanr çıkıyor
Yigithamzaninannesi Nursemomm yarın nasipse gidicem doktora sabahtan inşallah sıkıntı yoktur bende baya tedirgin oldum ama bebeğin hareketleri iyiydi 2 günde çok şükür