Kızlar bugün kasilmam çok olduğu için nst gittim bebeğimin kalp atışları 115e kadar düştü oradaki ebe düşük dedi 120 üzerinde de oldugu oldu kasılmalarım belli aralıklarla çıktı doktoruma attım nst sonucunu normal bebek hareketlerinde azalma su gelme durumu olursa gel dedi perşembe gününe aldım randevuyu da korktum açıkçası böyle durumla karşılaşan var mı sizce daha erken mi gitmeliyim doktora