@[silindi] tek yapacağın şey bebeğini düşünmek oluyor o an ama ben 35 günlük oldu Doğum yapalı hepsini unuttum, darısı senin ve tüm HamişlerimiZe, Kasma diyorlar ama olmuyor, ben okdr çatı muayenesine rağmen sunı sancıya rağmen açılmama rağmen normal Doğum yapamadım 🤦🏻♀️ Buda bir gerçek ☺️