Semiha57 bende aşırı merak ediyorum ve tam olarak ne zaman yapılıyor acaba 🤔 valla utanıyorum çok sanki hep acıyacakmış gibi geliyor ayıptır demesi ramazan di hamilelik di eşimle birlikte olamadık çok en son yaptığımız da o kadar yandı ki şimdi düşünüyorum o öyle olduysa çatı muayenesi nasıl olur kim bilir 😏😏