Glsbb Nezahatozen ayy maşallah iyi olunca bizlerde iyi oluyoruz bizim hep haftasıyla uyumlu dedi inşallah uyumlu devam eder
Nezahatozen Glsbb ay umarim ya niyeyse korkuyoruz kilo aldı mi almadı mi diye iyi mi diye hep bi korku
zeynepsalgarr1 Glsbb canım bende Cuma kontroldeydim ve o zaman 35+4 te 2.700 gramdı doktor haftasıyla uyumlu dedi.. bir dahaki kontrol nasipse 38+3te çatı muayenem var🙏🏻
Glsbb zeynepsalgarr1 doktor uyumlu diyince insanin içi rahat ediyor inşallah sağlıkla kucağına alirsin
bnyildiz Glsbb 34+3 ken gittim en son 2700gr 47-48 cmdi :) cuma günü tekrar gideceğim bakalım ne kadar olmuş :)