Glsbb Kızlar muane gunume var daha ama çok merak ediyorum araya bayram girince muanem ertelendi bebislerinizin kilosu boyu ne kadar acaba
Kubos1 33+0 ken 2.250 kilosu araya bayram girdi gidemedim bu Çarşamba kontrolüm var 36. Haftaya yeni girdim bakalım kaç çıkıcak kilosu öğrenince yazarım 😊
Kubos1 Freearc benim hazır 33 haftalıkken bitirdim nolur nolmaz diye 😊 benim Doğum sezaryen olıcak 2. Gebeliğim kızlar 5 Temmuz’da alıcak heralde doktorum
Glsbb Freearc hayir hazır değil 2 hamilelik biraz rahatlık var hem sezeryanla olacak günü belli olacak diye rahatım 😄😄
Merver Glsbb hiç özel birsey yapmıyorm valla canım bulantım yoktu iştahım iyidir herseyi yerim sütümü kesin içiyorm genetik yapımız bide iri ilk kızımdq iri bebekti o yuzden sezeryqn oldm
Glsbb haziransekiz Doktor iyi diyorsa sıkıntı yok canım ben de çok merak ediyorum ne kadar aldi acaba
Glsbb Nezahatozen doktor iyi diyorsa sıkıntı yok canım bende çok merak ediyorum bakalım ne kadar almış
yigitalptb Glsbb dün gittim 34+1'de 2385 gramdı. Hastane çantamı bayramdan önce hazırlamıştım. İyi ki de hazırlamışım birkaç gündür çok halsizleştim çünkü.
Glsbb Nezahatozen ayy maşallah iyi olunca bizlerde iyi oluyoruz bizim hep haftasıyla uyumlu dedi inşallah uyumlu devam eder