Ebrualp kızlar ablam da başından beri kullanıyordu ımom bebeğimiz 36 haftada doğdu erken doğum oldu fakat haftasına göre kilosu çok iyiydi 2700 doğdu bizde ona bağladık. Doktorum benim bebeğim biraz zayıf diye bana da verdi bakalım ayın sonuna doğru gidecem eğer yaradıysa belli olur bende sizlere yazarım bu arada 32 haftalığız