Ebrualp Kizlar ilk oglumda 4. Aydan itibaren imom kullandim ondan midir bilemedim ama oglum 4 kilo dogmustu.smdi de kizima hamileyim bunda da kullaniyorum 4 aydan itibaren henuz 30 haftadayiz yarin gidince ogrenicem kilosunu.sormak istedigim sey imom kullanip tombik dogan bebekler var mi?
yigitalptb Ebrualp ben de kullanıyorum haftasıyla uyumlu. Kardeşim de kullandı neredeyse başından sonuna kadar bebeği 3400 doğdu. Sizinki yapısaldır.
Cansumanisa Valla ben 29. Haftadayım ve en nasından beri kullanıyorum suan gelişimi öndeymiş adet tarihime göre zaten 28 olmam gerekiyor ama 29 dedi dr imom bence kg aldırıyoe cocuga
Busraybarss ZehraAlbayrak balıkla ilgili bir omega. Ben balık yiyemiyorum dediğimde vermişti doktorum
Handegunas Bence de sizinle alakalı bir durum :) ben de başından beri kullanıyorum 29.haftadayım. Bebek biraz küçük dedi doktorum ama almanyadayım Almanlara göre küçük tabi bence 😁
Sukella Bende başından beri kullanıyorum biraz önde bebeğin gelişimi evet ama imom a bağlamadım hiç bunu
Mnevvr53 Ebrualp valla ben kullaniyorum bebeğim tontik + gelişimi önden bence bundan kaynalaniyo diye düşünüyorum
Teonam Bende kullanıyorum ama haftası ile uyumlu kilolu değil bebeğim , ama şöyle bir durum var kızlar bebekler babasının kilosu ile doğarmış yani babadan alırmış o geni baba kaç kilo doğduysa bebek de ona kiloya yakın doğarmış eşlere sorun ☺️
Ebrualp Nur9286 zaten devlet karsilamiyor bende kendim aliyorum 40 lira gibi bi ucreti var gunde bi tane