AmatorAnne Hilalim19 bana da sormayacaklar gibi geliyor. zaten ufak karnım. Ama insan işte havalimanında kalmaktan korkuyor.
Hilalim19 AmatorAnne Yaa bende onun icin aldim o an isterlerse havalimanindan rapor almak oluyo doktor var ama 400 tl uzeri fiyati olmus bi tane arkadas almisti bende ne olur olmaz die aldim karnimda kucuk degildi ama hic orali olmadilar yani