Merhabalar,
Bulunduğum yerin imkansızlıklar nda ötürü, doğumu ailemin yanında yapmaya karar verdim. Doğuma bir ay kala uçakla (2 saat yolculuk) gitmem gerekiyor. Merak ettiğim konu ise, örneğin bizim hesabınıza göre bebek şu an 29+0 olması gerekirken, doktor ölçümlerde 10 gün ileride dedi yani 30+3 görünüyor. Bu durumda rapor için doktor hangisini baz alacak. Yani ölçümlere göre mi 36 haftadan önce olması gerek, yoksa son adet tarihine göre mi? Ayrıca benzer durumu yaşayan var mı, varsa nasıl yaptı, hangi havayolu şirketiyle ne zaman gitti, doktorun hazırladığı rapor nasıl bir belgeyi ve raporu vermek için nasıl bir muayene yaptı yardımcı olursanız sevinirim.
(Not 1: hamileyken zaten uçak yolculuğu yaptım 5'ten fazla kez şimdiye kadar, alışkınım ve şu an için gebeliğimde sıkıntılı bir durum genel anlamda yok çok şükür.
Not 2: Bulunduğum yerde iki doktor var, ikisi de birbirinden kaba ve ilgisiz bu sebeple önce size sormak istedim.
Not 3: Ölçümlere göre söylenen doğum tarihine 2 hafta kala eşimle arabayla da gidebiliriz izin alabilir, ama bu çok riskli olur diye beni endişelendirdi.)
Teşekkür ederim :)