Cileginannesi gzde2638 uyacagım canım sadece folik asıt kullancam. Tsh konusunda uymayım ama cunku bı problem yok dedı.
[silindi] Cileginannesi ben gebelik testi yaptirdigimda hemsire Allah dan guatr baktirmisti 8 çıktı bnmki hemen dahiliyeye gittim ilac ile 2 ye düştü suan 20 haftalık gebeyim korkma sakin düzelir
1ogrencianne Cileginannesi ihmal etme canım tsh önemli ve hamilelikte hormonlar değiştiği için dalgalanmalar olabiliyor. Benim her ay birbirinden farklı çıkıyor değerler ilaç kullanmama rağmen. Hamilelik bitimine kadar kontrol altında tutulmaası lazım. bence de bir dahiliye uzmanına görün ben 2 dahiliyeci 1 endokrin uzmanına göründüm hepsi aynı şeyi söyledi değerim 1.3’e düştüğünde bile ilacı bıraktırmadılar
Aysingeldiislerdegisti Cileginannesi çok korkulacak bir duru m yok gebelikte şeker ve tiroit gibi hastalıklar ekstra çıkabilir ilaç kullanır düzenli takip edersen hiç birşey olmaz. Bide tsh açlıkla toklukla çok değişmez stres sıkıntı çok oynatır değerleri 2,5 üst değerdir altında olması gerekir. Tavsiyrm ilacını hergün aç karnına aynı saatte iç. 3yıldır tiroit hastasıyım gebelikte düzenli doz artışı verilir ilaçta ben hiç arttırmadım dozumu değerlerim hep sabitti ben aynı saatte ve düzenli kullanmaya bağlıyorum m
Cileginannesi Aysingeldiislerdegisti canım sımdı dojtora muayene oldum gervekten de dedı 2.5 un altında olması gerekıyo ıyıkı geldın dıye. Levtron verdı 25 mg. Hepınıze cok tesekkur ederımmm
11Nisan Cileginannesi benim de gebelikten önce o civarlarda çıkmıştı. Doktorum 2,5 altı olması gerektiğini söyledi ve o zamandan beri ilaç kullanıyorum. Bence başka bir doktora daha danış.
Cileginannesi Kadın dogumcu da cok ıyıydı onyuzden bısey demıyorum cok ılgılendı ama tsh madem boyle nıye onemsemıyokı anlamadım.;( Allah korusun ya farkında olmasaydım arastrmasaydım nolacaktı;(
Cileginannesi Ayda bır kontrol ettır dedı kızlar.tsh duser merak etme dedı doktor. Iyıkı gelmısım hepınıze tesekkur ederımmm
Cansubasak Benim değerim 3,5 çıktığında doktor çok problem değil dedi ben zaten trıid hastası olduğumdan ilaç kullanıyordum sadece dozumu yükseltti sanırsam değer 5 üstü olursa acil bir durum olarak görüyorlar muhakkak ilaca başlamalısın ama
Lamelif Cileginannesi yok canım ne etkilemesi benim ilk üç ay 8 kadar çıktı ama hemen müdahale ettik tabi ilaç dozu arttırıldı şimdi normal