Cileginannesi tek başına imom'daki folik asit ilk 3 ay için yetersiz hem de omegaya o kadar erken başlamana gerek yok. İlk 3 ay folik asit, sonra folik asit bırakılıp iMom omega ve demir (kan) hapına başlanıyor. 30.haftadan sonra da kalsiyum magnezyum ekleniyor bunlara. Folik asit aç/tok fark etmez. Kan hapı aç, imom yatarken almak daha iyi. Tiroid için ilaç alacaksan o da sabah aç karna içilmeli kahvaltıdan yarım saat önce yoksa emilimi etkileniyor. Kan değerlerine göre d vitaminin eksikse bir de D vitamini verir doktor. Hayırlı olsun hamileliğinin tadını çıkar zaman hızla geçiyor 😊 ben de ilk folik asit alışımı hatırlıyorum şimdi doğuma 1 ay kaldı...