Sevdaguzeltepe Hamilelikte sadece coraspin kullanıpta igne kullanmadan coraspini 32 haftada bırakıp bebegini saglıkla kucagına alan var mı lütfen yardım çok endişeliyim yardım edin😣
Burcak61 Sevdaguzeltepe ben sadece bebe aspirini kullandım 26 da bıraktırdı doktorum bi problem yaşamadım halen 33+3 üm
ezehra Sevdaguzeltepe canım bende kullandım 32 de bıraktım ama halen daha doğum yapmadım çok stresli benim içinde sağ salim kavuşuruz inşallah 🙏
Ozg_as Sevdaguzeltepe ben ilk gebeligimde kullanmıştım hangi haftada başladığımı hatırlamıyorum ama 32 de bırakıp 36 da doğum yaptım hiç bir sorun olmadı çok şükür normal doğum oldu neredeyse hiç kanamam olmadı bana bebeği besleyen damarlarda kan akışı az olduğu için başlatmıştı dr.um siz Dr. Unuzla konuşun bu konuyu sizi rahatlatacaktır diye düşünüyorum..
lilamom Sevdaguzeltepe ben igne kullaniyorum 4000 lik onlem amacliydi benim 29+1 im suan 32 de birakcaz dedi doktorum zaten sonra ona gore kan testi yapiliyormus coguda 32 birakiyor doguma kadar kullanan nadir canim agir pihtilasma yoksa dogumda kanama kontrol altina almakta riskli oluyormus
Kumru82 Canım genetik testlerin yapıldımı pıhtılasma için yoksa sadece önlem amaçlımı verildi benımde bir kürtajım var testler yapıldı üç gende pıhtılasma cıkdı iğne ve coraspin kullanıyorum doğuma kadar devam
Sevdaguzeltepe Burcak61 ezehra Ozg_as lilamom Kumru82 bende 16 haftalık hamileyken kendi şüphemin üzerine önlem amaçlı coraspin başladı doktorum aynı hafta kan pıhtılaşması için test yaptırdım kan pıhtılaşmasına egilim çıktı testte mthfr 677 de ve pıa faktöründe heterezigot vardı doktor coraspine devam dedi test sonucunagöre 16 haftadan beri coraspin kullanıyorum 32 haftada kesicez dedi doktorum igne hiç kullanmadım çogunlukla coraspinle birlikte igne veliyormuş 32 haftada coraspini kesip doguma kadar igneye devam ediliyormuş doktorum igneye gerek görmedim coraspinide mecbur 32 de kesicez bebegin kalbine zarar veriyor çünkü sonrasında kullanmak dedi bende korkuyorum 32 den sonra kanı sulandırcak bişey kullanmıcagım için bebegm beslenemez diye doktoruma sordum ben igneyi gerek görmüyorum ama içim rahat etmiyor diyosan veririm dedi aslında kan pıhtılaşması testinin sonucu çıktıgı gün perinatologta ayrıntılı ultrasonum vardı onada sorduk o coraspine bile gerek yok dedi ama içim hiç rahat degil😞
Sevdaguzeltepe ezehra inşallah canım tek arzumuz bu bıraktıktan sonra kan akışınıa bakıldı mı bebek besleniyor mu
Sevdaguzeltepe Ozg_as Allah bagışlasın doktorum gerek görmüyorum ama içim rahat etmiyor dersen igne veriyim dedi aslında doktoruma güveniyorum uzman birisi ama korku ve endişe yakamı bırakmıyor sen sadece coraspin mi kullanıyordum igne yokmuydu sendede canım
SEVTAP3418 Ozg_as damarlardaki kan akışının yavaş olduğunu hangi testle öğrendiniz acaba 2 tane boş gebelik geçirdim genetik testte hiç birşey çıkmadı
ezehra Sevdaguzeltepe evet insn tedirgin oluyor bende pıhtılaşma vardı kayıp yaşadım zaten ama iğne falan bişey denmedi bilmiyorum şimdi ilk kontrol bıraktıktan sonra bende çok merak ediyorum inşallah bi sorun olmaz 🤦♀️🙏
Burcak61 Sevdaguzeltepe benim rahimde direnç var iki damar da da çentik görüldü Onun için kullandım 26 da plasenta aşağıda kaldı yukarı çıkmadı sezaryen için risk oluşturduğundan bırakmak zorunda kaldım kilo alamaz bebek diye çok korktum ama çok şükür alıyor
ezehra Sevdaguzeltepe valla bıraktıktan sonra ilk defa gidicem 36 haftadayım merak ediyorum bende 🤦♀️ bırakmak istemedim ama kullanmakta tehlikeliymiş doğumda çok kan kaybı olabiliyormuş
Sevdaguzeltepe ezehra ne zaman kontrolün bende merak ediyorum banada yazarmısın burdan inşallah güzel haberler alırsın canım banada umut olursun😊
ezehra Sevdaguzeltepe bugün şimdi işte yoldayım gidiyorum bakalım inşallah sorunsuz şekilde çıkarız kontrolden 🙏😊
Bahara Sevdaguzeltepe canım bende iki bebek kaybettim kalp durmasından, sadece coraspin kullanıyorum bende 😔
Bahara Sevdaguzeltepe ya doktorum öyle bişe demedi kan pıhtılaşması gözükmüyor ama yinede kullanalım coraspin dedi 2. Gebeliğimde hem iğne hem coraspin kullandım yine kalbi durdu şimdi sedece coraspin 🤷🏻♀️
Sevdaguzeltepe ezehra hayırlı haberler alırsın inşallah canım bende bekliyorum senin güzel haberlerini inşallah😊🤲🏻
Yusufayten Sevdaguzeltepe canım bunda korkulacak birşey yokki bende hamileliğimin başından beri corasprini kullanıyorum şuan 31 haftalığım 32ci haftamda bırakacağız galiba bendede kan pıhtılaşma vardı o yüzden kullanıyorum Hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🥰🥰
Sevdaguzeltepe Yusufayten benim korkmamın sebebi 32 den sonra kanı sulandırcak birşey kullanmıyor olmak allah korusun pıhtılaşma olursa bebege giden kan akışını coraspin sagladıgı için bebek beslenemez kalbi durur diye korkuyorum inşallah saglıkla kavuşuruz canım 🥰🤲🏻