33+0 son üç haftadır özellikle uykuya çok hasretim parayla olsa satın alalım bi kaç kilo ama yok malesef değil uyku akıyor gözlerimden ama olmuyor o derinlere dalma olayına geçemiyorum tam dalıyorum tuvalete gitmem gerekiyor yada kaburgama ani tekmeler vuruyor veyahut çarşaf gibi karnımı geriyor gece uyumak için yaratılmışken bebeğim uyutmuyor ağlamak istiyorum erken doğum riskim var Allah'ım artık doğuracağım levele geçsem diyorum belki o zaman accık uyuyabilirim sonra diyorum nereye uyuyorsun ha bire ınga ınga seni isteyecek bu bebek.. Annelik uykudan fedakarlık etmekmiş meğer, buna ek kasık ağrısı, mide yanması, kabızlık, bel ağrısı, ani tekmeler yemek de cabası, inşaAllah o çok umut ettiğimiz kucağına alınca geçiyor gülünce dünyalar senin oluyo klişe sözleri gerçektir aksi halde kadınlar süper güçlü falan bence doğa üstü bi güç anne olmak