Kızlar iyi geceler artık uykularımı iyice kaybettim herşeyden tiksinmiş durumdayım uzanmaktan,uyumaktan,sıcaktan her yanım ayrı ağrıyor kilo almadım fakat ayaklarımın altının acısına bakılınca sanki 10 günlük yol yürümüşüm, 37+3 olduk artık oğlumu sabırsız bi şekilde istiyorum sağlıklı sıhhatli olsun tabi eksik dua etmeyelim, bu bizim en güzel imtihanımız sonuçta🙏
Sizler ne durumdasınız ?