Selengul Merve1006 Merve1006 ben 2 hafta önce 32 haftalık Doğum yaptım Doğuma girmeden 1 gün öncede hem iğne hem corasprin içtim doktorum bırakamayız bebeğe kan gitmez dedi Doğum sezaryen oldu korkma ara dikiş yapıcam sağlam olucak dedi öyle de yaptı bi sorun yaşamadık Allah’a şükür
Cileklipasta Merve1006 32. Haftada bıraktım. Sezeryan öncesi mutlaka bildirin ona göre farklı bi işlem uyguluyorlardır belki
Htczmra Merve1006 iğneyi çok erken birakmssnz bebekte bı sorun olmadimi doktor mu istedi o zmn birakmanizi bende iğne kullanyrm iğne doğuma kadar coraspin 32. Haftada birakilck dendi