Merve1006 bildiğim ve buradan okuduğum kadarı ile çok önceden bırakman gerekti canım. Genelde 32.haftada bırakılmalı 35-36 haftaya kadar en geç hatta. Acaba doktorun unuttumu bırak demeyi yada sen sormadın mı doktoruna hiç ne zaman bırakmalıyım die? Bu arada hayırlısıyla inşallah kucağına alırsın kuzunu😊