Bernaylmz bende öyleydim cnm suyu oldum olası içemeyecen biriyim,yanımda şişe gezdirerek biraz alışkanlık yaptım ,yudum yudum olsa da sende öyle yaparak içmeye çalış,ilerde belki ödem fln olur ayaklarda vs,ben içmeye alıştım halde yine de fil ayaklı oldum son haftamda 😖ilerisini düşünerek biraz alışkanlık yap sende bence💙