Bernaylmz Ben hiç su içemiyorum hamile değilkende bir ayda içtiğim su küçük pet şişe kadardır çocuğa zararı var mıdır? Doktor herhangi bir şey demedi hatta sağlıklı ve önde gidiyor diyor ama su içemeyipte doğduktan sonra sıkıntı yaşayan oldu mu?
Deryakaya1663 Bernaylmz canım içmen sen ve bebeğe yararı cok olucak ben günde 6 8 litre ıcıorum suyu çok sevıorum sende bıraz arttır ıstersen bebeğin ıcın😊
Depresif_polyanna Bernaylmz amniyon sıvısı yeterli diyorsa sorun yok diye biliyorum. Ama senin icmen de önemli yaz sonuçta sıvı kaybı oluyo organlar için gerekli.
Gulzade Bernaylmz su çok önemli tabiki 2 lt iciyorum gunde :) bende hic su icmezdim ne zaman bobrek tası dusurdugumu ogrendim o zaman icmeye basladm. Bari bu sıcak aylarda icin :) su yerine baska icecek tuketmeyin😊
Nese_anne Bernaylmz canım kac aylıksın benım dr um 5 aya kadar sıkıntı değil ama 5 aydan sınra gunde 2 lt ıcmen lazım dedı
Deryakaya1663 Depresif_polyanna evet 😀😅 ay cok sevıorum suyu kahvaltıda bır lıtreyı yaz kış fark etmıo cok sevıorum 😂
Depresif_polyanna Deryakaya1663 suyun belli bi orandan fazlası zehirleyici etki yapar. Dikkat et yine de. Damacana alıyoruz biz günde 8 lt içsem para yetişmez 😂
Ezgib Deryakaya1663 canim cok fazla dikkat et allah eşirgesin su zehirlenmesi yasarsin herseyin fazlasi zarar su bile olsa çok yani
Deryakaya1663 Gulzade 😂😂kız napayım su aşerıor gıbı su içiorum canım ıstıo boyle elıme aldığım her 2 litrelık şişe anında bıtıo 😅hatta sınır oluyorum
Deryakaya1663 Depresif_polyanna 1 anda 8 litre ıcmıorum tabıkı gun boyunca buluo ama elımden gelen baey degıl sanırım yüz güzelliğim Sudan kaynaklı 😀😂
Depresif_polyanna Deryakaya1663 şekerin filan yok di mi ? 2 lt yaklasik 10 bardaksa 8 lt 40 bardak su yani biraz fazla geldi hiç yemek yememen lazım ki tok tutar 😁😁
tektanemmmm Bernaylmz bir buçuk litre doldur çünkü bende sevmiyordum doğuda yaşıyorum çok sıcak bölge değil su zaten içilmiyor sürekli gözünün önünde olursa içersin bir vakitten sonra artık alışıyorsun ve içersin son haftalar da özellikle çok içmen gerekiyor 6.7 litre içmene gerek yok 1. 2 litre İçsen de faydası olur hazımsızğı metabolizma çalıştırır
Deryakaya1663 Depresif_polyanna aksıne kız mesela bır lokmamı attım arkasından 3 bardak ıcıorum oyle canım ıstıo Bırde soguk soguk valla kana kana ıcıorum 😅
Depresif_polyanna Pinars ben içmeye kalksam 24 saatim tuvalette geçer 🤣🤣 maşallah valla kız dünya genelinde su kıtlığına neden olacak 😉😁
Pinars Bernaylmz 2 lt içmeye zorla kendini derim . Bende hiç su içmeyenlerdenim ama 1.5 her türlü tüketiyorum artık