SerminMutlu Suuali 3 gün önce oldum 10sn falan sürdü abartilacak bir durum yok hatta aglayan falan varmis ben sok oldum zerre acitan birsey degil bence cekinilecek birseyde degil korkucak birseyde rahat olabilirsin bence 👍💪
aysegulaktrk Suuali 2 parmakla yavaş yavaş içeri doğru parmağını iterek ölçüyo ben 39. haftadayım hiç açılma yok dedi 😊
Hifam Tugce367 Bana 2 tane doktor bakmıstı sancı çıkıyodu Nstde 2sinide bağıra bağıra yaptırdım o kadar canım yandı ki. Hatta daha sonrasında da ağrı oldu. Sanırım canım çok tatlı. 😑
Tugce367 Hifam gerçekten şaşırdım yorumuna canım ciddi misin ? Hiç acılı bişey değil senin doktorlarında mı sorun vardı acaba? Hayır doktorda sorun yoksa Doğum olayını nasıl yapacaksın merak etmedim değil
Hifam Tugce367 Vajinismus geçirmis birisiyim ondan da olabilir ağrım ve kendimi çok kastım hayatımda ilk defa alttan muayene oldum. Doktorda biraz sert davrandı ama
Tugce367 Hifam olabilir canım kesin doktorunun etkisi büyüktür bende bir doktor değiştirdim biraz sert biri olduğu için şimdiki doktorum kesinlikle melek gibi her konuda,insan Doğuma gireceği doktora güvenmek istiyor.
Semaela Suuali Bu geçtiğimiz ctesi yaptırdım. Uzun sürmüyor çok hafif bi acıma oluyor ama abartılacak kadar değil ister istemez insan biraz kasiliyor . Daha sonrasnda benim biraz lekelenme oldu . Doktor da zaten kasılmadan kaynaklı biraz lekenme olur dedi . Hem çatı hemde açılmayi kontrol etti .