Bana da 38. Haftada baktı. Sanırım 2 parmağıyla bakıyor. İçeri sokup sağa sola ve şimdi bi de aşağı doğru bakıcam dedi, hafif biraz bastırıyor yani hissesiyorsunuz ama bnm canım acımadı.15 saniye falan sürdü heralde. Sadece biraz çekiniyor insan alttan muayene olunca... sonra normal doğum için uygunsun dedi ve bitti. Bir de doğum kanalına inmemiş daha bebek dedi..Bugün 39+2 olduk inşallah bu hafta gelir oğluşum çok bekletmeden💓