Tecrübeli anneler bana bir fikir verin çok kararsızım temmuzda doğum ama oda yapmadım. Bugün baktık 4000 den aşağı odalar yok. Bi yanım da yapma diyor. Zaten 7 8 aya kadar odada yanımda yatacak olacağı için çoğu gereksiz diyor ama Bi yanım da al gitsin diyor siz ne düşünüyorsunuz 🤔