Merhaba arkadaşlar doktordan geliyorum.. Yumurta tembelliği varmış bu ay hiç yumurtlama olmamış ve bu yüzden de adet görmemişim adet söktürücü verdi ama kullanıp kullanmama konusunda kararsızım . Hafta başı tatilden çıkıldı birde hastane çok kalabalıktı doktor pek açıklama yapmadı kafam karıştı 😕