Burda bi arkadaş var 0.100 çıkmıştı değeri regl e 4 gün kala, sonra 129 şıktı demişti regl gününde tam. Dölleniyorsa yükseliyor demekki. Ama senin 19 gün gecikmiş canım, yani tabiki doktor değilim ama yükselir diyerek umutlandırmak istemem. Ben kimyasal gebelik geçirdiğimde bile 7gün gecikti ve regl olmuştum değerlerim düşünce. Allah gönlüne göre versin 🙏🏻🙏🏻
Minikkuzu