deletedmom01 aynen normal doğum istiyorum kısmetse 4 kiloyu çıkarmak zor olur en azından 3 buçuk iyi yine 🤗 sağlıklı olsunlar da boy ve kilo hiç tuttuğunu görmedim zaten 2 700 diyorlardı ablamın kızına doğdu 3 600 😂 o yüzden Doktorum kiloyu hiç takma dedi bana canım sen de öyle yap 🤗