Doktorunuz istiyorsa yaptırmanız lazım bu konuyla alakalı çok post açılıyor aslında en ufacık bir şeyde koşa koşa gittiğimiz doktorlarımıza koşulsuz şartsız güvenmemiz lazım mesela ben yaptırdım ve bende gebelik şekeri çıktı şimdi yediklerime dikkat ediyorum çok şükür düşürdüm de Allah korusun bebeğin suyu fazlalaşabiliyormuş erken doğum olabilirmiş ya da doğduğu zaman obez olma ihtimali de varmış hatta dikkat edilmezse annede şeker hastalığı kalıcıda olabiliyormuş.