Kızlar yavrumun gününün dolmasına 1 gün kaldı doktorum suni sancı ile doğumu başlatıcaz gelmezse dedi ve ben şuan suni sancı mı alsam yoksa sezeryan mı olsam diye düşünmeye başladım çnkü suni sancının normal sancıdan çok daha fazla olduğunu söylediler. Çok kararsızım napmalıyım 😣