Çok şükür Allah banada bunu yazmayı bebeğimi kucağıma almayı nasip etti.38+5 deydik gece 3 45 gibi bi sancı girdi saate baktım düzenli olarak 10 dakikada bi sancılanmaya başladım saat 4 buçuk gbi eşimi uyandırdım sancım var duşa girelim geçmezse hastaneye gidelim dedim saat 5 buçukta hastanedeydik . Geldiğimde 7 cm açılmam olduğunu doğuma alacaklarını söylediler saat 6 da girdik sancı odasına 7 çeyrekte doğum oldu çok şükür . Rabbim isteyen herkese nasip etsin okadar güzelmişki . Ne sancı yı ne bebeğimi kucağıma aldığımdaki mutluluğumu tarif edemem. Çok şükür oğlumu kucağıma aldım.