Busrakrkmz28 babymomm ben eşime söylemem bile özele gidelim diye,paramızın olmadığını biliyorum sonuçta, ne diye adamın üstüne gidilir ki anlamıyorum, ayrıca devlette çalışanlar da hepimizin kardeşi arkadaşı akrabası vs.orda çalışanları bu kadar kötülemeleri de saçma