annesininpremsesi Kesinlikle bende bu devlet hastanesi düşmanlığını anlamıyorum, yanlış anlaşılmasın kimsenin gittiği özel hastaneye veya doktora bi lafım yok ama, her gittiğini özelde de bi Furkan Kayabaşoğlu bulacağını zannediyormuş gibi konuşan çok insan var. Ben gittiğim devlet hastanesinin gebe okuluna da katıldım, bize doğumhaneyi gezdirdiler. Tek kişilik odalar, odada duş alabileceğin banyon, pilates topundan matına kadar... Ayrıca gebe okulundan verilen sertifika ile hem eşim hem annem doğumuma girebiliyor, hangisini istersem. Her özel gerçekten çok çok iyi asla değil, her devlette kötü değil. Herkes şartları dahilinde yaşamak zorunda. Yoksa benim de tercihim aradığım an telefonu açabilen veya uzakta da olsa anında gelen bi Furkan Kayabaşoğlu olurdu.