kursadecmel devlete sıra aldıysan kadın dogum diye direk normal doktora sıra veriyolar sıra alırken belirtmen gerekiyo ben 2li tarama testi yaptırcam diye ben de normal almıştım normal doktora girdim 2li yaptırcam dedim ordan bana kağıt yazdı verdi bu doktora sıra alcaksın diye