arkadaşlar merhaba. 12 haftalık gebeyim ve 2 li test zamanım geldi. normalde özelde doktorum var ona gidiyorum ama doktorum 1 aylığına yurt dışına çıktı. devlette baktırmak istiyorum. randevumu aldım salı günü için gider gitmez bakarlar mı ben mi söyleyeyim ikili test yapalım mı diye ? ya da baktı diyelim direk ultrasonda bakacak mı ense kalınlığına falan ? kan verince tamam 10 güne falan çıkarmış ama ultrasonda ense burun vs ölçülerine hemen bakar mı ?