Masall33 38+5 deyim doktorum 38.haftada çatı muayenesi yaptı ve normal doğurursun dedi bende istemiyorum sezeryan istiyorum dedim ve 10 Haziran’a gün verdi kendim istediğim için sezeryani ve özel hastane olduğu için 5.250 ödeyecektik bugün bana biraz normal Doğum hakkında öğüt verdiler kafama yatmadı değil ve ben bugün Pazartesi günki sezeryanımı iptal ettirdim normal Doğum yapacam dedim normal Doğum yapanlar biraz anlatabilirmi biraz korkuyorum ve cesarete ihtiyacım var 😔
Canoglumbenm Masall33 daha doğum yapmadım ama korkma canım. Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemez. Hayırlı sağlıklı doğumlar olsun inşallah 💜😊
defnefunda Masall33 canım bende acayip korkuyorum normal dogumdan da gerçu sezaryendanda korkuyorum ama ben bu cocugu nasl dogurcam diye hergün eşime soyluyorum elime igne batsa canım o kdr az nasl dogurcam bnde bilmiyorum şuan 34+ 1 günluk hamileyim dogum yaklaştikça hep ten korku bastı beni sürekli onu düsümuyorum
Kvrckanne Masall33 epidural normal Doğum yapabilirsin bence ben şahsen onu düşünüyorum sezeryan Doğum anında kolay ama sonrası zor diye çok duydum
[silindi] Masall33 Sakın korkma. İnan asla normal doğum yaptığına pişman olmıycaksın ☺️ Senin ve bebeğin için en sağlıklısı bu 😍
profesyonelpollyanna Pozitif doğum hikayeleri oku canım, güç olsun.. Ben ilk doğumdan sonra daha doğurmam demiştim ama şimdi ikinciye hamileyim. Evlat o kadar tatlı ki, unutuyorsun geçiyor gidiyor o acı. Rabbim kolay doğum nasip eder inşallah
Selinnnce defnefunda canim bende senin gibiyim igneden bile korkup fenalasiyorum. Nasil dogurucaz biz :))
Masall33 Kvrckanne ben de duydum onu ama hissisleşince Doğum uzuyormuş canım öyle duydum napacam bilmiyorum
Masall33 Bende öyle düşünüyorum sezeryande Doğum anında bişey hissetmiyorsun ama sonra çekiyorsun acısını normal Doğum ise tam tersi inşallah sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza inşallah bana da nasip olur Doğum hikayemi buraya yazıp sizlerle paylaşmak🙏🏻
yaseminan Masall33 Canım benimde ilk hamileleiğim şuan 35 haftalığım 2 hafta önce sancım oldu hastahaneye gittim doğumhanede doktor muayene etti serum falan taktı yaklaşık 3 saatim orda geçti normal doğum yapan 2 kişiye şahit oldum. Doğum yapan kişiye sordum bebek çıkana kadar inanılmaz kötü sancılar çekiyorsn ama o çıktığı gibi hemen rahatlıyorsn dedi hamilelikte zaten ağrılarımız oluyor 9 ay sıkıntılı bir süreç geçiriyoruz son olarak doğum sancısı çekicem biticek diyerek korrkularımızdan kurtulmalıyız sezeryen olan kişileri görüyorz ameliyat oluyor sonuçta eğilip kalkmak bebeğe bakmak zor oluyor ama normal doğum yapan hemen ayağa kalkabiliyor vücudu yenileniyor resmen
Masall33 Kvrckanne evet bende takip ediyorum sürekli kiminin çok kolay geçmiş kiminin zor yapı meselesi canım hayırlısı bakalım
Zuhresule Masall33 ben normal doğum yaptım bir daha da dogum yapmam sanırım :) evet sonrası çok güzel hemen iyileştim ama o kadar acı cektim ki orda bir kısmim öldü. bir yandan da kendimle gurur duydum bunu başarabildiğim için dogumhaneden çıktığımda kulagimda we are the champions çalıyordu 😂 yani çok karışık duygular içindeyim hala 😄
Srfn11 Masall33 bir avazda dogurursun kimler kimler doguruyor demekki yapilabilcek bsy en guzel karari vermissin Allahimmyardimcimiz olsun 39+3 teym bekliorum bende 🥰🥰🥰🥰
[silindi] Masall33 canım ben de senin gibi korkuyordum ama mecburi bi durum olmadıkça asla sezaryen düşünmüyorum. Bunca kadın başarıyor ve defalarca normal doğum ile çocuk sahibi oluyorlar. Onlar yapabiliyorsa bizim neyimiz eksik?😊 ben şahsen korkumu doğum hikayeleri ve videoları izleyerek yendim. Doğru Nefes teknikleri ıkınma tekniklerine dair videolar izle ve yapman gereken şeyin aslında çok basit olduğunu kendi kulaklarınla duy 😊 doğum videoları derken doğum anına dair videolar değil doğum sonrası nasıl doğurduğunu anlatan bir sürü kişi var onların yazdıklarını oku,videoları izle emin ol cesaretin artacaktır. Evet biraz sancılı ama asla dayanılamayacak birşey değil. Her normal doğum yapan aynı şeyi söylüyor. Tek dikkat etmen gereken doğum günü geldiğinde sancıların başladığında yatarak geçirme süreci hareket et yürü. Bu şekilde doğumunu çok kolaylaştırırsın. Doğru teknikleri uygulayanlar 3 ıkınmada doğuruyormuş zaten 😊 asla korkma başarabilirsin.