Çok şükür sütüm sezaryen olmama rağmen ilk günden geldi, bebek te tutdu mememi. Sütüm de fazlasıyla var taş gibi oluyor hatta. Ama göğüs uçlarım mahv oldu, süt de sürdüm, bepanten de sürüyorum çok acı çekiyorum ama süt verirken, kabusum oldu diye bilirim ağrıdan titriyorum. Ne önerirsiniz tecrübeli anneler? 😢